Εδώ… με τίτλο από τραγούδι των αγαπημένων Flight of the conchords, με όση έμπνευση υπάρχει, με κοσμήματα από τα πιο τρελά υλικά, με φωτογραφίες, με δικά σας σχόλια, με ό,τι άλλο προκύψει στην πορεία.
Μανία μου: να αλλάζω την χρήση των αντικειμένων. Εσύ βλέπεις καπάκι, εγώ κολιέ!

Wednesday, February 27, 2013

Δωρο για μένααα



Με μεγάλη χαρά ανακάλυψα ότι είχα κερδίσει μια δωροεπιταγή των 10 ευρώ από τα κορίτσια για σπίτι!

Η ιστορία:

Μπήκα στο ηλεκτρονικό κατάστημα και επέλεξα τα πράγματα που ήθελα να πάρω.

Όμως η παραγγελία μου δεν ολοκληρωνόταν, έβγαζε πρόβλημα. Έτσι έστειλα μέηλ στο pennie, να μου πουν τι να κάνω.

Απάντηση δεν πήρα ποτέ κι έτσι μετά από 5 μέρες αναμονής, είπα να δοκιμάσω να παραγγείλω από άλλον υπολογιστή.

Τότε όλα πήγαν καλά. Αμέσως ήρθε μέηλ ότι έγινε η παραγγελία. Την επόμενη μέρα μου ήρθε μέηλ ότι η παραγγελία ήταν σε κατάσταση: σε επεξεργασία. 
Και την αμέσως επόμενη χτύπησε το κουδούνι.
Χωρίς τηλεφωνική συνεννόηση, χωρίς μέηλ, χωρίς τίποτα.

Ναι, τι ωραία που ήρθε την 3η μέρα απ όταν παρήγγειλα. Αλλά θα ήθελα να ξέρω πότε θα έρθει, γιατί τυχαία πέτυχε κάποιον σπίτι. Επίσης δεν χρειάστηκε ούτε ταυτότητα ούτε υπογραφή. Οπότε οκ.


Με ενθουσίασε το χρώμα των ξύλινων δίσκων! Με το που τους βλέπω μου φτιάχνουν τη διάθεση!


No comments: