Εδώ… με τίτλο από τραγούδι των αγαπημένων Flight of the conchords, με όση έμπνευση υπάρχει, με κοσμήματα από τα πιο τρελά υλικά, με φωτογραφίες, με δικά σας σχόλια, με ό,τι άλλο προκύψει στην πορεία.
Μανία μου: να αλλάζω την χρήση των αντικειμένων. Εσύ βλέπεις καπάκι, εγώ κολιέ!

Wednesday, February 22, 2012

Φελτ - felt τεχνική

Μαλλί για φελτ και ειδική βελόνα και πάμε!
Δηλώνω άσχετη
Δηλώνω ότι μου δείξανε
Δηλώνω ότι θα συμπληρωσω αυτό το ποστ με δικά μου συμπεράσματα. ευχαριστώ

----
Πρώτη φορά άκουσα για το φελτ στο μπλογκ αυτό http://evacreates.blogspot.com/2011/01/felt-mania-felting.html. Όπου είχε βιντεάκι για το 'υγρό φετλ'. κλακ
+κλατσ
Ενθουσιάστηκα και κόλλησε στο μυαλό μου, γιατί πάντα αγαπούσα αυτές τις χαριτωμένες μπαλίτσες στα κολιέ που έφτιαχνα και ήταν πάντα οι πιο ακριβές.
(αυτές και τα πομ πομ – που κι αυτά έμαθα να τα κάνω μόνη μου)

Πέρασε ο καιρός, η βασική πιο επιρροή-φίλη στις δημιουργίες, αγόρασε τις βελόνες και μαλλί. “Είναι πανεύκολο, κάνε κι εσύ”. Ε...δεν ήθελα και τρίτη κρούση. Ακόμα δεν τις έχω βουτίξει σε νερό, μόνο μπλέκω τις ίνες με τις βελόνες κι είναι ωραίο. Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα είναι ότι εύκολα περνάει η αναμονή σε γιατρό με το φελτ!


Λένε ότι αν κάνεις πρώτα με τη βελόνα και μετά αυτό που κάνεις το βάλεις και σε ζεστό νερό με σαπούνι για τα πιάτα, ότι είναι το αποτέλεσμα καλύτερο, από το να ακολουθούσες μια απ τις δύο τεχνικές.

(Πώς καταφέρνουν τόσο τέλειο αποτέλεσμα δυχρωμίας?!
http://www.etsy.com/listing/89336411/10-big-mom-party-balls-new-year-2012?ref=sr_gallery_61&sref=&ga_search_submit=&ga_search_query=felt+balls&ga_order=most_relevant&ga_ship_to=ZZ&ga_view_type=gallery&ga_page=7&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmade)
Θα σας ενημερώσω για τη βάφτιση των χαντρών μου... ε!

σουβερ από φετλ
κλοκ
texnologia se lene meta
klak

No comments: